loading...
بهترین و بزرگترین سایت تفریحی و عکس و...همیشه آپ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
درست كردن تنظيمات اينترنت نوكيت c2-01 0 404 shakila
فرق 0 264 shakila
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ••دخـــ ــترا بازمــ دیـــ ـــ ـ ــــ ـــس••Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 2 418 shakila
ترول جدید 0 335 shakila
ساخت اسکناس غیر قابل جعل با الهام از بال پروانه 0 254 shakila
رابطه جنسی زوج جوان مقابل چشم مردم! (+تصاویر) 0 996 arash
-_-_-_-_چرا مسئولین پاسخگو نیستن پس شوهر من کووووو؟ 0 310 arash
دوست دختر چیست؟ 0 386 arash
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥ایــ نـ ـ ـ ـم یــ ـه دیـــ ــــس دیــــــــــــ گـ ـه♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 0 294 arash
•0این دخترا رو هنوز هیچکس نشناخه...•0 0 349 arash
..:•:•:•دیــــــــس بـــزرگــــ بـ ـــه دخـ ـ ـ ــــرا•:•:•:.. 0 292 arash
دوشیزه یخی نام مومیایی ۵۰۰ ساله !! (عکس) 0 256 arash
زنده یاد عسل بدیعی در سن ۱۹ سالگی (عکس= 0 409 arash
عکسی از 5 سالگی رضا صادقی در کنار خواهر ! (عکس) 0 290 arash
"18+" حادثه برای پاركور كار + فیلم 0 309 arash
اینجا تهران است، باور كنید (تصاویر) 0 488 arash
کارآفرینی با مداد و تراش +عکس 0 263 arash
عجیب ترین اتوبوس های دنیا +عکس 1 281 arash
ترول هاي فارسي 0 313 arash
روشهای درس خواندن... 0 218 arash
arash بازدید : 69 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه ترور نافرجام وائل حلقی، نخست‌وزیر جمهوری عربی سوریه را که به کشته و مجروح شدن برخی همراهان وی و مردم بیگناه سوریه شد، بشدت محکوم  و با بازماندگان قربانیان این اقدام تروریستی ابراز همدردی کرد.

مهمانپرست با بیان اینکه این حادثه بار دیگر چهره واقعی تروریست‌ها در سوریه را برای مردم این کشور آشکار ساخت ، مسئولیت اینگونه حوادث را متوجه عاملان و برخی طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دانست که در سوریه به صورت آشکار به حمایت از تروریست‌ها و آشوبگران می‌پردازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همه کشورها و مراجع حقوقی – بین‌المللی و سازمان‌های فعال در امور بشردوستانه را به حمایت از راه حل سیاسی بحران سوریه فراخواند و از آنها خواست تا در جهت توقف هرگونه خشونت و خونریزی گام برداشته و به مسوولیت‌های انسانی خود در این راستا عمل کنند.
arash بازدید : 66 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " زکی لونت گومرو کچو " سخنگوی وزارت خارجه ترکیه که به دعوت " رامین مهمان‌پرست " سخنگوی وزارت خارجه کشورمان امروز وارد تهران شده، فردا (سه شنبه 10 اردیبهشت ماه) ساعت 11:30 در محل سفارت ترکیه  مصاحبه مطبوعاتی خواهند داشت.
arash بازدید : 65 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بيداري اسلامي؛ نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر پا شده است.
 
پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اعلام این خبر گفت: در پی برگزاری موفق نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حاشیه نشست های مختلف اجلاس جهانی بیداری اسلامی و استقبال بی شائبه از این نمایشگاه ها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نمایشگاهی از جدیدترین پیشرفت های محققان و دانشمندان ایرانی در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی کرده است.
 
وی افزود: این نمایشگاه که با هدف ارائه بخشی از توانمندی های ایران در عرصه های مختلف علمی و فناوری دایر شده است، پذیرای بیش از هزار و 200 نفر از میهمانان داخلی و خارجی این اجلاس است که از علما، اندیشمندان و رهبران برجسته اسلامی از 85 کشور جهان هستند.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران در اجلاس علما و بیداری اسلامی که به مدت دو روز برپاست، جدیدترین پیشرفت های علمی و فناوری ایران در حوزه های زیست فناوری، هوافضا مانند ماهواره های امید، رصد، نوید و کاوشگر پیشگام حامل اولین موجود زنده (میمون) ایران به فضا و شرکت های دانش بنیان به نمایش گذاشته شده است.
 
کرمی خاطرنشان کرد: همچنین ستادهای توسعه فناوری زیستی، هوافضا و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور فعال دارند.
 
گفتنی است، پیش از این معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه اجلاس های جوانان و بیداری اسلامی، زنان و بیداری اسلامی و همچنین شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد نیز نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری ایران را برگزار کرده بود.
arash بازدید : 114 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا و طرح ادعاهای بی‌اساس در گزارش مذکور علیه کشورمان گفت: رویکرد سیاست‌زده و اعمال استانداردهای دوگانه آمریکا در خصوص حقوق بشر در سطح جهان موضوعی تازه نیست و به سنت سیاسی این کشور تبدیل شده است.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي با اشاره به موارد نقض حقوق بشر از سوی مقامات آمریکا از جمله حمایت از گروهک منافقین و خارج‌کردن نام آن‌ها از فهرست گروه‌های تروریستی، ایجاد بازداشتگاه‌های غیرقانونی و برون‌مرزی، ادامه فعالیت بازداشتگاه گوانتانامو و شکنجه و نقض سیستماتیک حقوق بشر در آن، کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان در نقاط مختلف جهان از جمله مردم عراق، افغانستان و پاکستان به‌واسطه اشغالگری و نیز حملات پهبادهای نظامی، ربایش اتباع سایر کشورها و انتقال غیرقانونی آن‌ها به کشور ثالث، خشونت علیه مهاجران و خانواده‌های آنان و نیز تعمیق نابرابری‌های اجتماعی و سرکوب اعتراضات جنبش اجتماعی اشغال وال‌استریت، آزار و ایذاء مسلمانان به عنوان بخشی از پروژه اسلام‌ستیزی و تبعیض‌نژادی و بیگانه‌هراسی در آمریکا، وضعیت نامناسب زندانیان در آمریکا با داشتن بزرگ‌ترین زندان‌های دنیا، اظهار کرد: مناسب است دولت آمریکا به جای ادامه رویه نادرست و تکراری خود در محکوم کردن سایر کشورها، پاسخگوی عملکرد خود در این زمینه باشد که ناقض ابتدایی‌ترین اصول حقوق بشر و حقوق بین‌الملل است.
arash بازدید : 60 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران، جلسه بعدازظهر اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي هم‌اكنون در حال برگزاري است.

جلسات كميسيون‌هاي تخصصي اين اجلاس با عنوان "نظام حكومتي مطلوب اسلام"، "جهان آينده و جايگاه امت اسلام"، "مباني نظري بيداري اسلامي"، "نقش علما و بيداري اسلامي " و "علما؛ فرصت‌ها و تهديدها در جهان اسلام" در حاشيه جلسه نوبت عصر امروز برگزار شد.

همچنين در پي اخباري مبني بر سفر "سيد حسن نصرالله" دبيركل حزب‌الله لبنان به تهران و حضور وي در اجلاس جهاني "علما و بيداري اسلامي"، آيت‌الله تسخيري دبير كل اجلاس علما و بيداري اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: من به عنوان دبير اجلاس از سفر ايشان به تهران براي حضور در اجلاس جهاني علما و بيداري اسلامي اطلاعي ندارم

گفتني است در مراسم اختتاميه اين اجلاس كه فردا(سه‌شنبه) برگزار خواهد شد، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان سخنراني خواهد كرد.
arash بازدید : 66 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
"محمد ساجدي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بحران در سوريه و عراق، گفت: اخيرا يک جنگ تمام عيار در سويه و عراق در حال شکل‌گيري بوده که با توطئه ترکيه و پول‌هاي عربستان و طرح‌هاي انگليس در حال تکميل است.
arash بازدید : 60 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
" نادر ساعد " طی یادداشتی به بررسی سیاست‌های ایالات متحده آمریکا نسبت به هنجارهای قانونی پرداخته که متن آن در ذیل آمده است:

پديداري نژادپرستي سازمان‌دهي شده و تشويق آن توسط قانون و همچنين اهتمام جدي به اجراي آن به نام مبارزه با تروريسم بدون شک بر هدف قرار دادن اعراب و مسلمانان مقيم آمريکا و فراسوي آن تاثير به‌ سزايي داشته است.

arash بازدید : 68 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
گروهک تروریستی منافقین تمام تلاش خود را بر دامن زدن به ناآرامی‌های اخیر عراق متمرکز کرده است.
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، یک منبع آگاه در عراق با اعلام نقش گروهک تروریستی منافقین در ناآرامی‌های اخیر عراق گفت: عوامل این گروهک تروریستی دستور دارند تمام توان خود را برای تشدید ناآرامی‌ها به کار گیرند.
arash بازدید : 90 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سفر "المار ممدیاراف"، وزير امور خارجه جمهوری آذربایجان، به اراضی اشغالی باعث افزایش تشنج در کشورهای حاشیه دریای خزر شد. سفر این مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به سرزمين‌هاي اشغالي در حالی صورت گرفت که این کشور همواره منکر روابط گسترده و سیاسی خود با رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ، "المار ممدیاراف"، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در سفری چهار روزه به سرزمين‌هاي اشغالي  با مقامات عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی ملاقات داشته است.


arash بازدید : 87 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سفر "المار ممدیاراف"، وزير امور خارجه جمهوری آذربایجان، به اراضی اشغالی باعث افزایش تشنج در کشورهای حاشیه دریای خزر شد. سفر این مقام بلندپایه جمهوری آذربایجان به سرزمين‌هاي اشغالي در حالی صورت گرفت که این کشور همواره منکر روابط گسترده و سیاسی خود با رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ، "المار ممدیاراف"، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در سفری چهار روزه به سرزمين‌هاي اشغالي  با مقامات عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی ملاقات داشته است.


arash بازدید : 77 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

صادق صبا" مدير كنوني شبكه بي‌بي‌سي فارسي با هويت ايراني اثبات شده اعمال مجرمانه‌اي را با ساخت برنامه‌هاي گوناگون در اين شبكه مرتكب مي‌شود كه بايد پاسخگو باشد.به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "صادق صبا"، متولد رشت و روزنامه نگار ایرانی، مدیر رادیو، تلویزیون و وبگاه بی‌بی‌سی فارسی است. وی کارشناسی حقوق خود را از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد را از انگلستان و دکترای خود را از مدرسه اقتصاد لندن دریافت کرده و 20 سال است که در بی‌بی‌سی کار می‌کند.


arash بازدید : 81 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
وزیر خارجه آمریکا به صراحت اعلام کرد: دولت این کشور در انتظار انتخابات ریاست جمهوری در ایران است.

به گزارش سرویس سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ایران هسته ای؛جان کری که روز پنج شنبه 29 فروردین 1391 (18 آوریل 2013) در کمیته روابط خارجی سنا شرکت کرده بود مذاکرات اخیر با ایران را «بی نتیجه» خواند و گفت که گروه 1+5 از این امر ناامید شده است؛ با این حال کری از سناتورهای امریکایی خواست تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران شکیبا باشند و از اعمال تحریم های بیشتر خودداری کنند.

کری گفت تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آینده در ایران نوعی عدم قطعیت در تهران وجود دارد و بنابراین او حدس نمی زند که تا قبل از انتخابات «اتفاق قابل توجهی» در مذاکرات قابل رخ دادن باشد.

وزیر خارجه امریکا تاکید کرد: آمریکا و متحدانش تحولات انتخابات ریاست جمهوری ایران را از نزدیک رصد می کنند.

وی گفته است: ««به نظر من زمان آن رسیده است تا اندکی بردبار باشیم. به نظر من تشخیص زمان و انتخاب اینکه چه زمانی باید دست به اقدام بزنیم از اهمیت زیادی برخوردار است. ما می توانیم با یکدیگر در این خصوص همکاری کنیم. دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حال رصد کردن اوضاع از نزدیک است و با متحدان خود در این خصوص همکاری دارد».

کری به سناتورها آمریکا یی –که خود تا چند ماه پیش ریاست آنها را بر عهده داشت- گفت که امریکا اطمینان حاصل خواهد کرد که ایران سلاح هسته ای نمی سازد.

با این حال، او با اعمال تحریم های جدید علیه ایران مخالفت کرد و گفت که بهتر است دولت و کنگره درباره جدول زمانی اقدامات علیه ایران هماهنگ باشند.

مخالفت کری با تحریم هایی است که باب منندز رییس کمیته روابط خارجی سنا و مارک کرک یکی دیگر از اعضای این کمیته سه شنبه گذشته پیش نویس آن را ارائه کرده اند و تحریم ها علیه ایران را به نحو قابل توجهی توسعه می دهد.

این تحریم های پنجمین دور تحریم های کنگره علیه ایران پس از ژوئن 2010 یعنی آغاز این تحریم هاست.

متن کامل سخنان جان کری را از اینجا دریافت کنید.
arash بازدید : 83 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
کاندیدای احتمالی يازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با رويکرد تخصصي و کار کارشناسي درست مي‌توان رابطه با آمريکا را در 6 ماه برقرار کرد که اين امر بر اساس عزت، مصلحت، حکمت، اقتدار ملي و قدرت ملي خواهد بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "مصطفي کواکبيان"، کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و دبير کل حزب مردم‌سالاري دقايقي پیش برای پاسخ به سوالات نمایندگان رسانه‌های مختلف در نشست خبری باشگاه خبرنگاران حضور یافت. 




arash بازدید : 67 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: غربي‌ها ترکيه را تحت تاثير قرار داده و اين دولت را به مهره و بازيگر خود در خاورميانه تبديل کرده‌اند که قطعا اين مسئله براي ترکيه خسارات جبران‌ناپذيري را به دنبال خواهد داشت از جمله اينکه جهان اسلام هيچ گاه اين کشور را در مورد اين موضع گيري نخواهد بخشيد.
سيد‌حسين نقوي حسيني در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد درخواست رژيم صهيونيستي از دولت ترکيه مبني بر واگذاري پايگاه هوايي به اين رژيم گفت: مواضع ترکيه در قبال رژيم اشغالگر قدس برخلاف ادعاهاي ترکيه در حمايت از مردم غزه است.
 
وي با اشاره به اين مطلب که مقامات ترکيه در مدت زماني نه چندان دور موضع سختي را در مقابل رژيم اشغالگر قدس اتخاذ کردند، ادامه داد: امروز شاهد اين مسئله هستيم که روابط ترکيه و رژيم صهيونيستي به قدري نزديک مي‌شود که دولت اردوغان حاضر است پيرامون واگذاري پايگاه هوايي با اين رژيم متجاوز گفتگو کند.
 
نقوي‌حسيني تصريح کرد: اين مسائل بيانگر اين است که غربي‌ها ترکيه را تحت تاثير قرار داده و اين دولت را به مهره و بازيگر خود در خاورميانه تبديل کرده‌اند که قطعا اين مسئله براي ترکيه خسارات جبران‌ناپذيري را به دنبال خواهد داشت از جمله اينکه جهان اسلام هيچ گاه اين کشور را در مورد اين موضع گيري نخواهد بخشيد.
 
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: مردم غزه که اردوغان براي آنها اشک ريخت، هرگز ترکيه را به اين دليل که با رژيم اشغالگر قدس اينگونه روابط صميمانه برقرار کرده و حتي حاضر است پايگاه هوايي خود را در اختيار آنها قرار دهد نخواهند بخشيد.
 
وي در ادامه در مورد موضع جمهوري اسلامي ايران نسبت به اين اقدام بيان داشت: جمهوري اسلامي ايران انتظار ندارد که همسايگانش اقداماتي انجام دهند که به واسطه اين اقدامات امنيت ايران به خطر بيافتد، اگر ايران به مخالفان ترکيه پايگاه نظامي داده و از آنها حمايت کند آيا اين کشور خوشحال خواهد شد ؟
 
وي ادامه داد: ايران انتظار اقدامات تهديد‌آميز از سوي همسايگان خود را ندارد و قطعا با مقامات ترکيه در مورد اين موضوع گفتگو خواهد کرد.
 
نماينده ورامين همچنين در مورد ادعاي رژيم اشغالگر قدس در مورد حمله به ايران بيان کرد: رژيم صهيونيستي در جايگاهي قرار ندارد که بخواهد ايران را تهديد کند و جمهوري اسلامي ايران نيز اجازه چنين تهديداتي را به اين رژيم نخواهد داد زيرا اين رژيم مي‌داند اگر کوچکترين حرکتي بر عليه ايران انجام دهد، حتي اگر يک گلوله به سوي ايران شليک کند تل‌اويو بر سر آنها خراب خواهد شد.
 
وي در پايان اظهار داشت: رژيم صهيونيستي در مورد حمله به ايران بلوف نظامي مي‌زند اما ترکيه هم بايد در جهان اسلام سياست حفظ منافع جهان اسلام را دنبال کند.
انتهاي پيام/
arash بازدید : 81 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از "فتواي قتل عام مردم سوريه" گرفته تا "فتواي قتل نوري المالکي" و حلال بودن نوشيدن جرعه‌اي مشروبات الکلي تا نفرين ايراني‌ها در حج، همگي از اظهارات و فتواهاي عجيب و غريب "قرضاوي" است که در اين گزارش به جزئيات زندگي و مواضع وي كه به مفتي ناتو معروف است، پرداخته‌ايم.

arash بازدید : 73 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، سومین گزارش اندیشکده پروژه ایران به بررسی روش های موثر ساختن دیپلماسی در مقابل ایران و استفاده از فشار برای موثر کردن دیپلماسی پرداخته است.

درباره ما
Profile Pic
سلام فقط امیدوارم لذت ببرید......... لطفاااااااااا کمک کنید....میتونید عضو بشید و مطلب بزارید تو سایت با اسم خودون.. راستی انجمنئ هم هستا کمکم کنید......اگه نظری انتقادی چیزی دارید هم بگید خوشحال میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چند درصد از این سایت راضی هستین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 15,594
  • بازدید کلی : 198,883